سهى بتحكي قصتها وهي بتتناك من ابوها روعة

رقمي على واتس اب من هنا  راح ادلعك وامتعك https://activeterium.com/knB



قصة اغتصاب سهى من ابوها وانا كنت راضية

سهى تحكي قصتها
في يوم كانت امي غائبة عن البيت ليومين  كنت لوحدي مع والدي  وكنت نائمة في سريري ولا أرتدي ملابسي  فدخل ابي علي
ولمس صدري ولم اشعر به وفجأة ازال سرواله وكان قضيبه كبير وانا ضحكت قليلا وكنت مستمتعة بهذا وكانت بزازي تهتز لوحدها منتصبة ولمست زبر والدي كان ملمسه ناعم وادخلته في فمي وكان يضربني علي كسي ليحمر ويدخله فيه ويخرجه وانا اصيح من شدة قضيبه في طيزي وكنت مثل المجنونة اتحسس شعور اني اتناك من والدي ولا ابالي بأحد




 اغتصاب,فنانة فضيحه,اغتصاب جماعي,قصص جنسية,قصص متناكه,صور ساخنه لفنانة,فضايح مشاهير,عاوز رقم بنت,فضيحة هنا شيحه,فضيحه عمرو دياب,سكس مروة,ارقام بنات على واتس اب,فايبر,سناب شات ساخن نتيجة بحث الصور عن ‪sexy girls‬‏

تعليقات

إرسال تعليق